
Deze pagina is in makkelijke taal.
Zo kun je rustig lezen wat ik voor je kan doen.
Mijn naam is Marjolein Dees.
Ik help mensen die lezen, schrijven of praten moeilijk vinden.
Dat doe ik al meer dan 20 jaar.
Ik ben logopedist en dyslexiespecialist.
Dat betekent dat ik geleerd heb hoe mensen taal kunnen leren en gebruiken, ook als dat niet makkelijk gaat.
Ik werk rustig en neem de tijd voor jou.
Soms is lezen of schrijven moeilijk.
Dat kan lastig zijn in het dagelijks leven of op het werk.
Bij Sterk Geletterd kun je hulp krijgen bij:
Je krijgt hulp die bij jou past.
Ik werk alleen samen met jou.
Je hoeft niet in een groep.
We kijken samen:
Sterk Geletterd is er voor volwassenen die:
Je hoeft geen diploma te hebben.
Je hoeft niets te bewijzen.
Je bent welkom zoals je bent.
We werken rustig en stap voor stap.
Je krijgt geen onnodige lessen.
Wat je al kunt, slaan we over.
Als het moeite kost, werken we samen verder.
Wil je contact opnemen?
Dat kan op een manier die voor jou fijn is.
Je kunt:
Sterk Geletterd – Marjolein Dees Geregistreerd logopedist en dyslexiespecialist – Taal brengt je verder!
© 2026 Sterk Geletterd
We gebruiken cookies om websiteverkeer te analyseren en de ervaring op je website te optimaliseren. Als je het gebruik van cookies accepteert, worden je gegevens gecombineerd met de gegevens van alle andere gebruikers.